Historia sukcesu kampanii marketingowej prowadzonej dla firmy produkcyjnej

Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa BaluSteel jest produkcja balustrad, schodów, mebli, bram przesuwnych, ogrodzeń, konstrukcji stalowych i innych. Firma funkcjonuje na rynku nieprzerwanie od 20 lat, sukcesywnie poszerzając grono zadowolonych klientów. Z tego powodu rozszerza swoją działalność na cały kraj, gdyż dotychczas zlecenia były wykonywane głównie w Poznaniu i innych miejscach Wielkopolski.

CEL: Pozycje strony w TOP3 wyników wyszukiwania, zwiększenie ruchu i liczby zapytań.

Wnikliwa analiza witryny internetowej klienta

Wnikliwe sprawdzenie domeny balusteel.pl, pozwoliło nam odkryć zwiększoną liczbę nienaturalnych linków, które mogły przeszkodzić w przebiegu późniejszego pozycjonowania. W tym celu ekipa specjalistów zaproponowała założenie nowej domeny pod nazwą: balusteel.eu, na co klient wyraził zgodę. Dzięki temu udało się stworzyć i zrealizować efektywny plan promocji strony.

Dobór słów kluczowych do potrzeb klienta

W pierwszej kolejności dokładnie prześledzono serwis klienta oraz witryny firm konkurencyjnych, które w danym momencie zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Po dokładnym rozeznaniu skorzystano także z Planera Słów Kluczowych Google Adwords, aby mieć poparcie w liczbach, jakie frazy kluczowe związane z branżą klienta są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników Internetu.

Wszystkie powyższe działania pozwoliły wybrać słowa kluczowe ściśle sprecyzowane, np.: „balustrady balkonowe Poznań”, „balustrady szklane Poznań” albo „balustrady balkonowe ze stali nierdzewnej Poznań”. Są to wyrażenia znacznie mniej popularne, ale docierają do osób, które są zdecydowane na skorzystanie z oferty „tu i teraz”.

W związku z tym, że klient pragnął rozszerzyć swoją działalność na całą Polskę, nie można było pominąć ogólnych fraz kluczowych o wysokiej konkurencyjności, np.: „producent balustrad” lub „balustrady schodowe”. To zapewniło napływ nowych zamówień z różnych obszarów kraju. Łącznie klient zdecydował się na 15 słów kluczowych, które po wypozycjonowaniu w pełni zaspokoiły oczekiwania biznesowe.

Optymalizacja strony pod kątem wyrażeń

Podstawą optymalizacji serwisu klienta stały się wybrane słowa kluczowe. Zanim zbudowano stabilną sieć linków zewnętrznych, zajęto się udoskonaleniem struktury witryny i stworzono odpowiednie opisy pod kątem wyszukiwarki, które pozwoliły zwiększyć widoczność witryny. To jednak nie był koniec prac. Podjęto również dokładnie przemyślane działania poprawiające wygląd i funkcjonalność domeny, czyli:

  • zoptymalizowano teksty zgodnie z wymaganiami SEO,
  • usunięto treści zduplikowane,
  • utworzono nowe podstrony tematyczne,
  • dokonano optymalizacji przekierowań,
  • opracowano przyjazne adresy url,
  • zmieniono nagłówki i meta-tagi,
  • poprawiono linkowanie wewnętrzne,
  • stworzono mapę strony,
  • skonfigurowano witrynę w Google Search Console.

Pozyskiwanie linków

Po skończonym procesie optymalizacji należało wypromować witrynę w sieci. W tym celu rozpoczęto działania związane z pozyskaniem linków zewnętrznych – te zostały opublikowane na autorskim zapleczu pozycjonerskim oraz rozmaitych stronach, które charakteryzowały się wysokiej jakości parametrami pod kątem SEO. Na efekty nie trzeba było długo czekać – już po miesiącu ekipa Grupy TENSE zapewniła lepsze pozycje dla fraz kluczowych w wyszukiwarce Google.

Jakie efekty osiągnięto za sprawą prowadzonych działań pozycjonujących stronę?

semstorm wykres balusteel

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Dzięki optymalizacji i pozycjonowaniu strony internetowej można być pewnym jej skuteczności m.in. w pozyskiwaniu nowych klientów, zwiększeniu rozpoznawalności brandu, rozszerzeniu działalności na nowe obszary czy wypromowaniu wybranych usług i produktów. Posiadanie witryny to za mało, aby dotrzeć do internautów. Specjaliści Grupy TENSE doskonale rozumieją potrzeby współpracowników biznesowych i są w stanie zrealizować wspólnie obrany cel. Dziesięcioletnie doświadczenie i liczne sukcesy czynią Grupę TENSE liderem w zakresie pozycjonowania stron.

Źródło: https://www.grupa-tense.pl/case-study/balusteel-eu/

Przekonaj się co powiedzieli nasi klienci o współpracy z Grupą Tense w zakresie pozycjonowania, Google Ads oraz Social Media.
firma budowlana
Firma budowlana

case

study

View more
sklep motocyklowy
Sklep motocyklowy

case

study

View more
sklep dekoracje
Sklep z dekoracjami

case

study

View more
firma produkcyjna
Firma produkcyjna

case

study

View more
biuro podróży
Biuro podróży

case

study

View more
poradnia psychologiczna
Poradnia psychologiczna

case

study

View more
drew home
wycieczki po islandii
naklejkomania
balusteel
inzpiro
Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu w celach marketingowych.